مشاوره ماليات شركت ها

۵۱ بازديد ۰ نظر

مشاوره ماليات شركت ها

مشاوره ماليات شركت ها عبارت از دريافت برنامه براي صرفه جويي در هزينه جهت تداوم شركت و سرمايه گذاري اصولي براي پيشرفت سازمان است زيرا اگرچه بسياري از مديران مشمول پرداخت ماليات مي شوند و بايد در مدت زمان مشخص آن را پرداخت نمايند به دليل نبود و كمبود اطلاعات متحمل هزينه هاي جبران ناپذير مالياتي مي شوند.

چه شركت هايي (اشخاص حقوقي) مشمول ماليات مي شوند؟

تعريف كلي اي كه براي دريافت ماليات تعيين شده است بيان مي‌كند كه تمامي كساني كه شاغل هستند، دستمزد مي‌گيرند و از خدمات بيمه تأمين اجتماعي برخوردار هستند بايستي ماليات پرداخت كنند.

هر ساله در اظهار نامه‌هايي كه از سوي وزارت اقتصاد و دارايي صادر مي گردد ميزان مالياتي كه اشخاص حقيقي و حقوقي بايد پرداخت كنند اعلام مي شود. هم چنين ميزان آن كه هر سال محاسبه مي گردد متفاوت است و بسته به شرايط اقتصادي و ركود و تورم اين محاسبات انجام مي شود.

مشاور مالياتي كيست؟

مشاور مالياتي تنها فردي است كه مي تواند به سبب علم و اطلاع خود و سال‌ها تجربه در حوزه‌هاي مالي، حسابداري و اطلاع از قوانين مالياتي و حقوق و دستمزد، پرونده هاي ماليتان را در مراجع قانوني اداره نمايد.

فراموش نكنيد براي اداره پرونده هاي مالياتان، تنها يك مشاور مي داند « بهترين راه چيست؟  »

 

معرفي مدير فني گروه مشاوره ماليات شركت ها(اشخاص حقوقي)

جناب آقاي افشين فتحي

سوابق كاري مهم:

  • رئيس حسابداري گروه فن آوا – شركت فن آوا كارت
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي شركت تجارت الكترونيك بانك دي
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي بهروي تهران بزرگترين شركت مهندسي ريلي كشور

 

گواهينامه ها و افتخارات:

  • عضو انجمن مهندسي مالي ايران و خاورميانه
  • عضو انجمن حسابداري مديريت
  • تجزيه و تحليل صورتهاي مالي مطابق با استانداردهاي روز
  • ايزو – IMQ
  • مسلط به قوانين ماليات و ماليات بر ارزش افزوده و تحليل مفاهيم
  • كدينگ سيستم هاي حسابداري و قيمت تمام شده
  • لايحه نويسي و

 

h9ey_s19.png 

چرا نياز به مشاوره ماليات شركت داريم؟

اطلاع از قوانين پيچيده، بخشنامه‌هاي به قولي خلع الساعه كه فاصله تصويب برخي از آنها تنها يك شبانه روز است و ابهامات و تعارض هايي كه در قوانين مالياتي وجود دارد، كاري بس دشوار و البته بسيار تخصصي است، تلاش براي فهم اين قوانين نتيجه اي جز اتلاف وقت در پي نخواهد داشت و در نهايت هم منتهي به پرداخت ماليات سنگين تر و خسارت هاي گاها جبران ناپذير مي شود، مجموع اين موضوعات ضرورت بهره گيري از مشاوره مالياتي را برايتان ايجاد مي كنيد .

حتي مي توانيد در يك آزمون كوتاه با اين چهار پرسش ضرورت بهره گيري از مشاوران مالياتي را بهتر درك كنيد:

آيا مي دانيد قوانين مختص حيطه شغليتان چيست ؟

آيا مي دانيد عدم پرداخت ماليات چه عوارض ناخوشايندي برايتان در پي خواهد داشت؟

آيا مي دانيد قانون براي مودياني كه به وظايف قانونيشان عمل مي كنند، تسهيلاتي در نظر گرفته است؟

آيا مي دانيد چگونه از جريمه‌هاي احتمالي قانون‌گذار خلاصي يابيد؟

بهره گيري از مشاوران مالياتي تنها راه نجات شما براي پرداخت ماليات اضافي است

 

نقش ماليات در بقاي واحدهاي توليدي چيست؟

ماليات مقوله‌ ايست كه داد بسياري از صاحبين مشاغل را درآورده است، در اين ميان تنظيم اظهارنامه‌هاي مالياتي نادرست سهم بسزايي در تحميل هزينه هاي مالياتي جبران‌ناپذير دارد، شايد به كرات ديدهايد به پرونده مالياتي شركتي بزرگ به سبب اداره مدير مالي حاذق، مالياتي معقول تعلق گرفته، ولي پرونده برخي كسب و كارهاي خرد به جريمههاي مالياتي سنگيني ختم گرديده است.

براي شما به عنوان يك كارآفرين تكان دهنده خواهد بود اگر بدانيد، ?? درصد از مديران به سبب تحميل اين هزينه‌ها عطاي كسب و كارشان را به لقاي آن بخشيده اند و ورشكست شده‌اند. در اين ميان ?? درصد از موديان فرار از ماليات را به قرار ترجيح داده اند كه اين راه هم در آخر به تحميل جرائم مالياتي به مراتب سنگين تر از ماليات ختم شده، زيرا مأموران مالياتي سازمان امور مالياتي به قدري در كار خود مجرب هستند كه مي توانند به راحتي مو را از ماست بيرون كشيده و حتي سوزن را در انبار كاه پيدا كنند.

 

مزاياي مشاوره مالياتي

?- شركت ها بايد بدانند واحد تجاريشان مشمول چه مالياتي مي گردد؟

?- رسيدگي مالياتي به چه صورت است ؟

?- به چه صورت مي توانند از جرائم و ماليات هاي سنگين خبر دار شوند ؟

?- به چه نحوي دفاتر و سيستم خود را كدينگ كنند كه در زمان گزارش گيري دچار مشگل نگردند؟

?- كمك به مديران عالي شركت ها در تصميم گيري هاي مهم و اساسي

?- اطلاع از قوانين و بخشنامه هاي به روز

?- لايحه نويسي حرفه اي و دفاع از حقوق شركت و جلوگيري از ضرردهي شركت

?- انجام و مشاوره و ارشاد به موقع موارد قانوني شركت در موعد مورد نظر

مشاوره مالياتي چه نتايجي در بر دارد ؟

?- بستن قراردادها، اسناد و صورت هاي مالي شما به بهترين شكل ممكن

مديران بايد ماليات خود را در مدت زمان مشخصي پرداخت نمايند در حالي كه در اين زمينه علم و اطلاعي هم ندارند يا با كمبود اطلاعات خود متحمل اشتباهات جبران ناپذير مي شوند و بخش عمده درآمد و گاها سرمايه شان را به دولت پرداخت مي كنند، در مشاوره مالياتي خبري از اين فرصت سوزي ها و خسارت هاي مالي نيست، اسناد به بهترين شكل تنظيم و در نهايت مالياتي منصفانه پرداخت خواهيد كرد.

?- خالي شدن ذهن مديران ارشد و هيات مديره از مشغله هاي مالي به عنوان مهم ترين دغدغه اصلي آنها

به عنوان مدير هر روزه با چند چالش مواجه هستيد؟ اداره و سرپا نگه داشتن يك مجموعه و پرداخت حقوق هر كارمند در شرايط فعلي اقتصادي، خود چالشي است كه هر ماه براي يك مدير تكرار مي شود و ديگر مجالي براي مواجهه با چالش هاي وسيع تري چون ماليات و بيمه باقي نمي گذارد به همين جهت حضور يك مشاور سهم عمده اي در كاهش اين قبيل نگراني ها دارد.

آيا مي دانيد مهم ترين تاريخ هاي گرفتن مشاوره ماليات شركت ها كي هست؟

اظهارنامه ارزش افزوده: آخرين مهلت ارسال فصل زمستان ??، تا ?? ارديبهشت ?? خواهد بود.

اظهارنامه عملكرد: مهلت ارسال تا ?? خرداد هر سال و اشخاص حقوقي تا ? ماه بعد از سال مالي مي باشد.

اظهار نامه مستغلات: آخرين مهلت ارسال ، تا ?? خرداد ماه خواهد بود.

خلاصه ليست حقوق: آخرين مهلت ارسال خلاصه ليست حقوق ارديبهشت تا پايان خرداد ?? خواهد بود.

پلمپ دفاتر قانوني: آخرين مهلت ارسال پلمپ دفاتر قانوني كل و روزنامه سال ??، تا پايان سال ?? مي باشد.

ليست بيمه تامين اجتماعي: آخرين مهلت ارسال ليست بيمه تامين اجتماعي ارديبهشت، تا پايان خرداد ماه مي باشد.

 

در مورد ماليات شركت ها، آيا مي دانستيد؟

چنانچه درآمد مشمول ماليات مشخصه قطعي با رقم اظهار شده از طرف مؤدي بيش از پانزده درصد (??%) اختلاف داشته باشد، علاوه بر تعلق جرايم مقرر مربوط كه قابل بخشودن نيز نخواهد بود تا سه سال بعد از ابلاغ ماليات مشخصه قطعي از هر گونه تسهيلات و بخشودگي‌هاي مقرر در قانون ماليات‌ها نيز محروم خواهند شد.

پرداخت هايي كه كارفرمايان با عنوان حق المشاوره، حق حضور در جلسات، حق تدريس، حق تحقيق و حق پژوهش به اشخاص حقيقي غير از كاركنان خود پرداخت مي كنند، در حاليكه مشمول پرداخت كسورات بازنشستگي يا بيمه نيستند، بايد ?? درصد ماليات سالانه را پرداخت كنند.

وزارت امور اقتصادي و دارايي يا سازمان امور مالياتي مي تواند براي مودياني كه قادر به پرداخت بدهي مالياتي خود اعم از اصل و جريمه بصورت يكجا نيستند از تاريخ ابلاغ ماليات قطعي، بدهي مربوط را حداكثر بمدت ? سال تقسيط نمايند.

مودي مالياتي به موجب ماده ??? قانون ماليات هاي مستقيم اين حق برايش لحاظ شده است كه از اداره امور مالياتي بخواهد در هريك از مراحل مختلف وصول و اجرا، حق برخورداري از حداقل معيشت در چارچوب قوانين جاري برايش در نظر گرفته شود.

مودي حق دارد يك نفر نماينده از اتاق بازرگاني و صنايع و معادن يا اتاق تعاون يا جامعه حسابداران رسمي يا مجامع حرفه اي يا تشكل هاي صنفي يا شوراي اسلامي شهر به انتخاب خود جهت شركت در هيات حل اختلاف مالياتي معرفي نمايد .

افرادي كه به تازگي شغلي برپا كردند موظفند پس از ? ماه اين موضوع را به سازمان امور مالياتي اطلاع دهند تا معافيت هاي مالي مشمول آنان گردد در غير اينصورت نه تنها از معافيت مالي برخوردار نمي شوند، بلكه ملزم به پرداخت جريمه ميگردند كه ?? درصد(??%) مازاد بر مالياتشان است.

از دادرسي مالياتي چه مي‌دانيد؟

صاحبان مشاغل اعم از حقوقي و حقيقي در موعدهاي مقرر بايد اظهارنامه هاي مالياتي خود را تقديم اداره امور مالياتي كنند. اين اظهار نامه ها پس از بررسي ممكن است رد يا تاييد گردند، در صورت تاييد كه ماليات اخذ مي گردد، ولي در صورت رد شدن پرونده، اداره ماليات مبلغي بالاتر از مبلغ اظهارشده توسط مؤدي را به‌عنوان ماليات در نظر مي‌گيرد، اگر مودي اين مبلغ را نپذيرد بايد از طريق مراجع قانوني به راي اداره ماليات اعتراض نمايد كه به اين فرآيند دادرسي مالياتي مي گويند.

چگونه مي‌توان دادرسي مالياتي را در كمترين زمان به نتيجه رساند؟

اين امر بستگي مستقيم به نوع دفاع مؤدي از اظهارنامه مالياتي و پرونده مالياتي خود دارد. اگر مؤدي بتواند به‌خوبي و با استناد به قوانين مالياتي مراجع رسيدگي به شكايت را قانع كند، پرونده مالياتي او به‌سرعت بسته مي‌شود. اما مسئله اينجاست كه چه كسي مي‌تواند آن‌قدر به قوانين تسلط داشته باشد كه نماينده اداره ماليات را شكست دهد.

اين امر تنها با بهره‌گيري از تجربه مشاوران مالياتي در امور دادرسي مالياتي محقق مي شود، در اين صورت مي توانيد با خيالي آسوده كسب‌وكار خود را مديريت كنيد و از درگيري بيهوده با اداره ماليات و پذيرفتن ريسك بالاي آن خودداري كنيد.

هزينه مشاوره تلفني مالياتي اشخاص حقوقي(شركتها)

هزينه مشاوره تلفني آرموو در بخش ماليات شركتها از قرار دقيقه اي ???? تومان است كه در مقايسه با مشاوره حضوري بسيار مقرون به صرفه است، دريافت مشاوره مالياتي حضوري با توجه به پيچيدگي، كميت و كيفيت پرونده هاي ارجاعي و حاذق بودن مشاور انتخابي متفاوت است، در حالي كه در مشاوره هاي تلفني آرموو مي توانيد از راهنمايي هاي ماهرترين مشاوران فارغ از پيچيده بودن پرونده ماليتان يا تخصصي بودن سئوالاتتان بهره مند گرديده و در وقت و هزينه خود صرفه جوئي نمائيد.

 

تفاوت مشاوره مالياتي حسابداران چيست؟

  • تشخيص درست مشكل
  • هدايت صحيح مسئله به سمت حل شدن
  • رفع مشكل يا پيدا كردن بهترين راه براي به حداقل رساندن ضرر مشتري

چرا حسابدارن مشاوره تلفني مالياتي را ترجيح مي دهند؟

  • تخصصي بودن اين شغل، تجربه زياد و كمبود نيروهاي متخصص و كارآزموده در اين زمينه
  • عدم نياز به رفت و آمد
  • سهولت برقراري ارتباط و رفع مشكل با توجه به راه‌هاي ارتباطي موجود
  • انجام مشاوره در هر زمان

ماموريت آرموو در مشاوره ماليات شركت ها

ما در آرموو نهايت تلاش خود را به كار بسته ايم كه ماليات شما به نحوي عادلانه، منصفانه و معقول پرداخت شود.

 

در اين راه كوشيده ايم تمامي نيازهاي شما توسط مشاوران تخصصي در هر بخش شامل ارزش افزوده و ماليات هاي مرتبط با آن،ماليات عملكرد، ماليات حقوق، ماليات عملكرد، گزارشات فصلي، ليست بيمه و ارسال آن، تحرير دفاتر روزنامه و كل و همچنين ساير مباحث مالياتي در نظر گرفته شود، شما مي توانيد از طريق اپليكيشن يا مشاوره تلفني نياز خود را رفع نمائيد.

 

منبع: https://www.armoo.co/company-tax-advice/

 

چند استراتژي پركاربرد بلك جك

۴۲ بازديد ۰ نظر

چند استراتژي پركاربرد بلك جك

طبيعت
اگر دو كارت اول بازيكن يك آس و يك "ده كارت" (يك كارت عكس يا 10) باشد ، با شمارش 21 در دو كارت ، اين يك جك سياه است. اگر هر بازيكني يك چيز طبيعي داشته باشد و فروشنده آن را نداشته باشد ، فروشنده بلافاصله يك و نيم برابر شرط خود را به آن بازيكن پرداخت مي كند.

اگر فروشنده يك چيز طبيعي داشته باشد ، آنها بلافاصله شرط بندي تمام بازيكناني كه چيزهاي طبيعي ندارند را جمع مي كنند (اما هيچ مقدار اضافي). اگر دلال و بازيكن ديگري هر دو از موارد طبيعي برخوردار باشند ، شرط بندي اين بازيكن ايستادگي (تساوي) است و بازيكن تراشه هاي خود را پس مي گيرد.

اگر كارت رو به رو فروشنده يك كارت ده يا يك آس باشد ، آنها به كارت رو به پايين خود نگاه مي كنند تا ببينند كه آيا اين دو كارت طبيعي هستند. اگر كارت رو به بالا يك ده كارته يا يك آس نيست ، آنها تا زماني كه نوبت فروشنده نرسد به كارت رو به پايين نگاه نمي كنند.

بازي
بازيكن سمت چپ اول مي رود و بايد تصميم بگيرد كه "بايستد" (كارت ديگري نمي خواهد) يا "ضربه" بزند (براي اينكه به شمارش 21 نزديك شود يا حتي دقيقاً 21 را بزند) كارت ديگري را بخواهد).

بنابراين ، يك بازيكن ممكن است روي دو كارت اصلي كه به آنها داده شده بايستد ، يا ممكن است يك بار كارتهاي اضافي را از فروشنده بخواهد تا اينكه تصميم بگيرد كه روي كل بايستد (اگر 21 يا كمتر باشد) ، يا "نيم تنه" شود "(اگر بيش از 21 باشد). در حالت دوم ، بازيكن مي بازد و فروشنده شرط بندي را كه شرط بندي شده است ، جمع مي كند.

فروشنده سپس به بازيكن بعدي در سمت چپ آنها روي مي آورد و به همان روش به آنها سرويس مي دهد.

تركيبي از يك آس با يك كارت غير از ده كارت به عنوان "دست نرم" شناخته مي شود ، زيرا بازيكن مي تواند آس را 1 يا 11 بداند و يا كارت بكشد يا نه. به عنوان مثال با "نرم 17" (يك آس و 6) ، كل 7 يا 17 است.

در حالي كه شمارش 17 يك دست خوب است ، بازيكن ممكن است بخواهد براي يك امتياز بالاتر قرعه كشي كند. اگر تساوي با شمردن آس به عنوان 11 ، يك دست نيم تنه ايجاد كند ، بازيكن به آساني آس را 1 مي داند و با ايستادن يا "زدن" به بازي ادامه مي دهد (كارت هاي اضافي را از يك بار ديگر از فروشنده درخواست مي كند).

بازي نمايندگي
هنگامي كه فروشنده به هر بازيكني سرويس داده باشد ، كارت رو به پايين فروشندگان روشن مي شود. اگر كل 17 يا بيشتر باشد ، بايد بايستد. اگر تعداد آنها 16 يا كمتر باشد ، آنها بايد كارت بگيرند.

فروشنده بايد كارت هاي خود را تا زماني كه كل 17 يا بيشتر باشد ، ادامه دهد ، در آن زمان فروشنده بايد بايستد. اگر دلال يك آس داشته باشد و با احتساب آن 11 به مجموع 17 يا بيشتر برسد (اما نه بيشتر از 21) ، فروشنده بايد آس را 11 بشمارد و بايستد. بنابراين تصميمات فروشنده در تمام بازي ها به صورت خودكار انجام مي شود ، در حالي كه بازيكن هميشه انتخاب يك يا چند كارت را دارد.

اهداف علامت گذاري
وقتي نوبت يك بازيكن مي رسد ، آنها مي توانند بگويند "ضربه" يا مي توانند با خراشيدن ميز با انگشت يا دو ميز در حركت به سمت خود ، براي كارت سيگنال بدهند ، يا مي توانند دست خود را در همان حركتي كه به كسي مي گويد "بيا اينجا!" هنگامي كه بازيكن تصميم به ايستادن مي گيرد ، مي تواند "ايستادن" يا "ديگر نه" را بگويد ، يا مي تواند با حركت دادن دست خود به پهلو ، كف دست و درست بالاي ميز ، اين هدف را نشان دهد.

تقسيم جفت ها
اگر دو كارت اول بازيكن از يك فرق باشد ، مانند دو جك يا دو شش ، ممكن است آنها تصميم بگيرند كه هنگام چرخش ، آنها را به عنوان دو دست جداگانه رفتار كنند. سپس مقدار شرط اصلي روي يكي از كارتها مي رود و بايد مبلغ مساوي به عنوان شرط بندي روي كارت ديگر قرار گيرد.

بازيكن ابتدا با ايستادن يا ضربه زدن يك يا چند بار ، دست خود را به سمت چپ بازي مي كند. فقط در اين صورت است كه دست به سمت راست بازي مي شود. بنابراين دو دست به طور جداگانه درمان مي شوند ، و فروشنده با توجه به امتيازات خود با هر يك تسويه حساب مي كند.

با يك جفت آس ، به هر بازيكن يك كارت داده مي شود و ممكن است ديگر قرعه كشي نشود. همچنين ، اگر به يكي از اين آيس ها يك كارت ده داده شود ، بازده برابر است با شرط بندي (نه يك و يك و نيم به يك ، همانطور كه در هر زمان ديگر بلك جك است).

منبع : khadamatekafsabi

 

چگونه بهترين كادو تولد را بخريم ؟

۴۹ بازديد ۰ نظر

چگونه بهترين كادو تولد را بخريم؟

 

كادو تولد چي بخريم؟ چگونه بهترين كادو تولد را بخريم؟ اينها سوالاتي هستند كـه وقتي بـه جشن تولدي دعوت ميشويم بـه ذهنمان مي‌رسد. حتي اگر سليقه دوستان و اطرافيان مان را هم بدانيم باز هم درباره خريد يك كادو ماندگار و منحصر بـه فرد بـه دو راهي بر ميخوريم. دراين پست راهنماي خريد كادو تولد و ايده هايي براي خريد كادو تولد را مرور ميكنيم. با مجله پارس ناز همراه باشيد.

 

فرمول طلايي خريد كادو

اول از همه ي بگوييم، انچه در اين جا بـه آن فرمول مي‌گوييم بـه معني واقعي كلمه، يك فرمول نيست. چون در مورد افراد صحبت مي‌كنيم، پس قطعا اين موضوع بسيار پيچيده تر از يك فرمول خواهد بود. كه شايد در خريد كادو تولد براي پسر ها بيشتر كارايي داشته باشد با درنظر گرفتن اين موضوع، تاكتيك ها و رفتار هايي وجود دارند كـه ميتوانند شـما رابه يك كادو دهنده فراتر از معمولي، يعني عالي، تبديل كنند.

مهم تر از همه ي اين كـه، براي نتيجه گرفتن در مورد خريد يك كادوي خوب، شـما نيز بايد تلاش فراواني بـه خرج دهيد. اگر معضل خريد كادو داريد، سعي كنيد وقت بيشتري براي خريدن كادوي مناسب بگذاريد يا آن رابه شخص ديگري بسپاريد. مانند هر كار ديگري، در هنگام خريد كادو هم بايد هدف خودرا مشخص كنيد. بـه زبان ساده، يك كادوي خوب، بايد مورد استقبال و قدرداني گيرنده آن قرار بگيرد.

 

بسيار دقت كنيد

دقت كردن، مهم‌ترين موضوع در انتخاب كادو خصوصا كادو تولد دخترانه اسـت، بهمين دليل آنرا بعنوان نخستين مورد بشما معرفي كرده ايم. دقت كردن هميشه باعث ميشود تا كادوهاي بهتري را انتخاب كنيد. اما دقت كردن دقيقا بـه چـه معناست؟ دقت كردن يعني حواس تان بـه افرادي كـه ممكن اسـت در آينده براي آنها كادو بخريد باشد، يا مثلا در تعاملات خود با همسرتان، بـه دنبال ايده تولد همسر مناسب براي كادوهاي شان باشيد.

za9v_c6.jpg

دقت كنيد آنها چـه چيزهايي را مي پسندند، دوست دارند يا ميخواهند عوض كنند؛ اما تاكنون اينكار را انجام نداده اند. مشاهده ي دقيق رفتار اطرافيان باعث مي‌شود تا حداقل، ديد بهتري نسبت بـه علايق و سليقه ي انها پيدا كنيد. اگر بخاطر سپردن اين ايده ها تا زمان خريد كادو برايتان دشوار اسـت، يك فايل در موبايل يا كامپيوتر خود باز كنيد و هرگاه ايده اي بـه ذهنت ان رسيد، آنرا در آنجا يادداشت كنيد.

 

علاوه بر اين، اين روز ها گوشي موبايل همه ي دوربين دارد؛ پس بلافاصله از ايده هايتان عكس بگيريد و آنها را دريك فولدر جدا براي آينده نگه داريد. معلوم نيست ايده ي خوب براي كادو دادن كي بـه ذهن شـما ميرسد، پس دقت كردن بـه رفتار اطرافيان رابه زماني كـه ميخواهيد بـه آنها كادو بدهيد، موكول نكنيد.

 

از سوال پرسيدن نترسيد

شايد دادن سورپرايز تولد همسر يا سورپرايز تولد دوست پسر، كـه هديه گيرنده ازآن بي خبر اسـت، ارزش شخص هديه دهنده را بالا ببرد، اما گاهي اوقات، خريدن هديه اي كـه هديه گيرنده واقعا آنرا ميـــخواهد، بسيار مهم تر اسـت. ممكن اسـت بـه رغم دقت هاي شـما، ايده ي مناسب در زماني كـه بـه آن نياز داريد بـه ذهنت ان نرسد.

اگر بـه چنين موردي برخورديد، از اطرافيان شخص هديه گيرنده كـه وي را بـه خوبي مي شناسند، و يا حتي از خود او، نظر خواهي كنيد. همه ي چيز بـه توانايي و وقتي كـه براي اين موضوع صرف مي‌كنيد بستگي دارد.

 

زودتر كادو را بخريد / نخريد

اين مورد ازآن مواردي اسـت كـه بستگي بـه شرايط دارد. اگر چند ماه زودتر يك هديه ي مناسب پيدا كرديد، شايد ارزش خريدن داشته باشد؛ البته بـه اين شرط كـه بدانيد آنرا براي چـه شخصي ميخريد. با زودتر خريدن كادو، ديگر نگران لحظات آخر و كمبود وقت نخواهيد بود. البته يك نوع از زودتر خريدن كادو هست كـه نبايد انجام دهيد:

 

خريدن يك كادو بـه منظور آن كـه ممكن اسـت يك روز براي كسي لازم شود. يك كادو بايد خيلي عمومي يا جذاب باشد تا بتوان آن رابه اين منظور خريداري كرد. بعلاوه احتمال كمي وجوددارد كـه شخص دريافت كننده كادو احساس كند كـه براي آن كادو وقت گذاشته ايد و بـه آن فكر كرده‌ايد. همچنين ممكن اسـت هيچ گاه شرايط هديه دادن آن بوجود نيايد، كـه دراين صورت پولتان را هدر داده ايد.

 

لحظ? آخري خريد نكنيد

خريد كادو در آخرين لحظه هميشه اجتناب پذير نيست، « مثلاً وقتي ناگهان بـه مهماني تولد دعوت مي‌شويد»، اما براي مناسبت هاي قابل پيش بيني مثل تولد، سالگرد عقد و ازدواج، تعطيلات يا عروسي دليلي ندارد در آخرين لحظات بـه دنبال كادوي مناسب باشيد.

مثلاً درصورت موكول كردن خريد عيدي نوروز بـه روز ?? ام اسفند، و يا در ساير مناسبت هاي اينچنين، وادار خواهيد شد تا در معرض ترين گزينه ي ممكن را خريداري كنيد. با يادداشت كردن موقعيت هاي مهم در تقويم، خودرا از درگيري و اضطراب خريد كادو رها كنيد. ميتوانيد ? تا ? هفته قبل از مناسبت مورد نظر، بـه خودتان ياد آوري كنيد تا وقت كافي براي جست‌وجو و خريد كادو را داشته باشيد.

 

كادو هاي كليشه اي غير واقعي يا معني دار نخريد

قبول كنيد؛ رز قرمز و خرس عروسكي كادو هاي كليشه اي روز ولنتاين هستند. كادوهاي كليشه اي اين ذهنيت را ايجاد ميكنند كـه شـما يك فرد تقليد كننده يا تنبل هستيد. پس بهتر اسـت از خريد كادوهاي كليشه اي خودداري كنيد، مگر آن كـه هديه خودرا براي فرد مورد نظرتان شخصي سازي كنيد. همسرتان عاشق گل اسـت؟

 

بـه گل فروشي برويد، گل مورد علاقه وي را انتخاب ميكنيد و از فروشنده بخواهيد تا آنرا دريك سبد كـه مخصوص شـما طراحي شده تزئين كند. يك كار كليشه اي ديگر، سپردن خريد كادو بـه شخصي ديگر اسـت. شايد شـما در محل كار خود شخص مهمي باشيد، اما مسئوليت خريد كادو يا ديگر كارهاي مهم رابه منشي يا كارمند خود نسپاريد.

بـه رفتار اطرافيان دقت كنيد، ايده پردازي كنيد و از منشي يا كارمند خود، فقط براي انجام امور هماهنگي يا دريافت كادو كمك بگيريد. احتمالا نظر همسرتان هم همين اسـت، سعي كنيد در انتخاب كادويي كـه مي‌دهيد نقش داشته باشيد. دراين جا بايد بـه كادو هاي معني دار هم اشاره كنيم، چون مي‌توانند بـه رابطه ي شـما و شخص كادو گيرنده، آسيبي جدي وارد كنند. بـه بيان ديگر:

 

كادويي ندهيد كـه پيام خاصي رابه كادو گيرنده انتقال دهد. براي مثال، كارت اعتباري عضويت در باشگاه ورزشي «بـه نظرم چاق شده اي» يا محصولات ضد چروك پوست «پير بنظر مي‌رسي» و امثال انها، كـه ممكن اسـت انتقال دهنده ي پيامي منفي باشد، رابه كسي ندهيد. در آخر، كادوي غير واقعي ندهيد. كاري نكنيد كـه كادو گيرنده وادار شود از شـما بپرسد: پس كادوي مـن چـه شد؟

 

 

 

استفاده از هداياي تبليغاتي چه مزاياي براي صاحبان كسب و كار دارد؟

۵۴ بازديد ۰ نظر

 

استفاده از هداياي تبليغاتي چه مزاياي براي صاحبان كسب و كار دارد؟

اولين و مهم ترين مزاياي آن، توسعه كسب و كار با صرف هزينه هاي كم تر است. به همين دليل شركت ها به دنبال اين هستند تا با بودجه اي كم بازاريابي هاي تاثير گذاري انجام دهند، هداياي تبليغاتي ميتواند يكي از بهترين گزينه ها باشد. همچنين زماني كه از هداياي تبليغاتي كارآمد و سودمندي استفاده مي كنيد، پيام تبليغاتي خود را ميتوانيد براي مدت طولاني در ذهن مشتريان و مخاطبان ثبت كنيد. پس ميتوان نتيجه گرفت كه هداياي تبليغاتي تنها ابزاري است كه ميتواند احساسات مشتريان را مورد هدف قرار دهد.
 
بهتر است براي بازاريابي در كسب و كارتان از روش هاي خلاقانه تري استفاده كنيد كه آن راه بكارگيري از هداياي تبليغاتي است. شما ميتوانيد به جاي آنكه بيزينس كارت خود را به مشتريان بدهيد، يك محصول به عنوان يادگاري و معرفي برند خود بدهيد تا بيشتر در ذهن آنها باقي بمانيد.

 

بهترين هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي يكي از بهترين ابزاري است كه صاحبان كسب و كار براي نشان دادن و معرفي كردن خدمات شركت و يا سازمان خود به مشتريان ارائه ميكنند. در واقع شما نوع خدمات يا آرم شركت خود را بر روي اجسام پركاربرد روزمره كه ممكن است افراد بيشتر از آنها استفاده كنند، چاپ ميكنيد كه اين خدمات با استفاده از دستگاه ليزر انجام ميشود تا نوع سفارشات شما بر روي هر اجسامي قابل اجرا باشد.  هداياي تبليغاتي به تمامي افراد اين امكان را مي دهد تا در قدم اول نام تجاري و نام شركت شما را ببينند و در قدم بعدي نام تجاري شما را با ديگران به اشتراك بگذارند. تمامي اين مراحل مهم هستند چرا كه افراد زيادي از نام برند شما آگاه ميشوند و در نتيجه شما نتيجه بهتري در كسب و كار خود به دست خواهيد آورد.

 

 

·هداياي تبليغاتي فرهنگي:

هداياي تبليغاتي فرهنگي ارائه شده براي مشتريان، بسته به نوع همكاري شما با مشتري متفاوت خواهد بود. معمولاً براي مشترياني كه داراي مدت زمان همكاري بيشتري با شركت هستند، هداياي تبليغاتي خاص‌تري با طبقه‌بندي نفيس تر ارائه مي‌شود؛ اما براي مشتريان جديد شركت ارائه يك هديه تبليغاتي معمولي تر، مي‌تواند مشتري را براي ادامه فعاليت با شركت بيشتر ‌ترغيب كند. در ادامه برخي از هداياي تبليغاتي در حوزه فرهنگ جهت ارائه به مشتريان معرفي‌شده است.

1- لوازم التحرير اختصاصي :

لوازم التحرير تبليغاتي با كيفيت توليد كشور عزيزمان ميتواند جايگزين بسيار مناسب كالاهاي وارداتي براي هداياي تبليغاتي بي كيفيت چيني گردد . ايت دسته از هدايا به اقسام زير دسته بندي مي گردند :

• دفاتر تبليغاتي

• مداد رنگي تبليغاتي

• بسته هاي بليستري

• پاك كن تبليغاتي

• خودكارهاي تبليغاتي

• جامدادي تبليغاتي

• مدادهاي تبليغاتي

• تراشهاي تبليغاتي

• خطكش هاي تبليغاتي

• پاستل تبليغاتي

2- صنايع دستي :

هداياي صنايع دستي تبليغاتي با كيفيت و نفيس توليد كشور عزيزمان ميتواند جايگزين بسيار مناسب كالاهاي وارداتي براي هداياي شما در جشن ها ، مراسم ها ، سمينارها و نمايشگاها گردد . هداياي صنايع دستي ويژه سازمانها و شركتها براي معرفي كسب و كار شما در بسته بندي هاي خاص ، استندها ، جعبه هاي شكيل و سنتي و ... ارائه مي گردد و بطور كلي به صورت زير تقسيم بندي مي گردند :

• ميناكاري

• خاتم كاري

• كاشي ، سراميك و سفال

• معرق كاري

• فيروزه كاري

• قلم زني

3- محصولات چرمي :

يكي از بهترين گزينه ها براي هداياي تبليغاتي نفيس و ماندگار محصولات چرمي است كه به دو دسته چرم طبيعي و چرم مصنوعي تقسيم مي شوند و البته تشخيص چرم طبيعي از چرم ساخت دست انسان در برخي موارد بسيار دشوار است. چرم طبيعي بسيار گرانتر از چرم مصنوعي است. برخي از كالاهاي چرمي اگر با چرم اصل توليد شده باشند، معمولاً داراي شناسنامه بوده كه اطلاعات مربوط به كالا در آن‌ها درج شده‌است. اين نوع محصولات در ايران معمولا به صورت زير دسته بندي مي گردند :

 

 

• كيف دستي مردانه :

برخي از شركت‌هاي مطرح جهت نشان دادن ميزان ارزش مشتري، كيف‌هاي چرمي زيبا را براي مشتري‌هاي خاصشان ارسال مي‌كنند. كيف چرمي كه براي نگهداري اسناد، مدارك و پول به طور مكرر در طول روز مورد استفاده قرار مي‌گيرد، علاوه بر ايجاد احساس رضايت خاطر بيشتر مشتري هنگام استفاده، مي‌تواند تبليغات شركت شما را نيز به خوبي بر قسمت رويه خود به نمايش بگذارد.

كيف دستي مردانه و زنانه

ست چرم مردانه

• ست زنانه

• كيف پاسپورتي

• دستبند چرمي

• كمربند

• كيف پالتويي مردانه

• كيف آرايشي زنانه

كيف جيبي مردانه

• كيف جيبي زنانه

• كوله پشتي

 سعيد فرزامي

 

5 روز با حرف آخر ، پاسخگويي به 20 درصد كنكور

۵۴ بازديد ۰ نظر

5 روز با حرف آخر ، پاسخگويي به 20 درصد كنكور

z49w_m1.jpg

روز با حرف آخر را ببينيد تا كنكورتان را متحول كنيد

پكيج 5 روز با حرف آخر كه 20 درصد كنكور مي باشد تهيه شده توسط تمامي اساتيد موسسه حرف آخر مي باشد كه شما دانش آموزان با ديدن 30 ساعت تدريس مي توانيد 40 تست قطعي كنكور را پاسخ دهيد. همين طور در پايان روز آخر با دادن آزمون جامع مشكلات خود را برطرف خواهيد كرد. مبلغ اين پكيج فقط براي هزينه ارسال بوده و شما بابت تدريس هاي اين منبع هيچ مبلغي را پرداخت نخواهيد كرد.

براي دريافت 5 روز با حرف آخر به قسمت هديه هاي وبسايت مركزي حرف آخر به آدرس https://harfehakhar.co  مراجعه كنيد

پكيج 5 روز با حرف آخر رايگان هست؟

جا دارد تشكري از تيم موسسه حرف آخر داشته باشيم بابت اين موضوع كه در راستاي عدالت آموزشي اين پكيج را فقط با هزينه ارسال در اختيار دانش آموزان قرار مي دهد. در انتخاب محصول و خريد آن يكي از مهم ترين فاكتور ها براي خانواده هزينه محصول مي باشد و اين فرصتي براي سود جويي افراد در اين زمينه فراهم مي كند. از طرفي بسياري از موسسات با هزينه هاي گزاف و وعده هاي پوچ سعي در انتقال اطلاعات خود دارند. اما موسسه حرف آخر با پكيج 5 روز با حرف آخر سعي در انتقال قسمتي از مفاهيم مهم كنكوري بصورت رايگان مي باشد.

چرا 5 روز با حرف آخر ؟

5 روز با حرف آخر اسمي است كه موسسه حرف آخر براي اين پكيج انتخاب كرده است چون شما با برنامه پنج روزه حرف آخر به حداقل آمادگي ?? درصد تمامي دروس كنكوري خواهد رسيد. سوال پيش مي آيد كه آيا فقط تدريس دروس در اين پكيج قرار دارد ؟ بايد بگويم خير اين پكيج يك پكيج ويژه بوده كه ويژگي‌ هاي آن را بيان خواهيم كرد. شما براي خريد لباس اول به فروشگاه رفته و لباس را انتخاب و بررسي مي كنيد. اين پكيج هم نوعي به عنوان نمونه كار موسسه حرف آخر در اختيار شما قرار خواهد گرفت.

محتواي پكيج 5 روز با حرف آخر

  • تدريس كامل تمامي دروس كنكوري
  • رسيدن به آمادگي حداقل ?? درصدي در هر درس
  • وجود آزمونك در پايان هر روز
  • آزمون ويژه حرف آخر در پايان روز پنجم براي محك زدن دانش آموز
  • صحبت هاي رتبه برتر ها در خلال تدريس اساتيد
  • صحبت هاي انگيزشي پوريا مظفريان براي شما دانش آموزان عزيز

آيا اين پكيج كتاب كار نيز دارد؟

شما با دريافت بسته  5 روز با حرف آخر  يك كتاب كار دريافت خواهيد كرد كه ديگر وقت شما بابت نوشتن خلاصه و نكته ها نشود چون تمامي اسلايدهاي تدريس شده و آزمونها در اين كتاب كار گنجانده شده است. از طرفي خلاصه نويسي زيست نيز در قالب الگو تا رتبه زيست نيز در اين كتاب كار وجود دارد.اين كتاب كار بصورت رايگان در كنار پكيج براي شما ارسال مي شود.

همراه درس آزمون نيز داشته باشيد

بله جاي تعجب نيست ما در برنامه 5 روز با حرف آخر خود در پايان هر روز از مباحث تدريس شده در هر روز، ده سوال براي آزمون براي شما طراحي كرده‌ايم با اين تفاوت كه تمامي سوالات براي شما توسط اساتيد حل شده و شما با ديدن پاسخ تك تك سوالات مشكلات خود را برطرف مي كنيد. بعد پنج روز ??? سوال كلي براي آزمون براي شما آماده شده تا در آخر ? روز با دادن آزمون خود را محك زده و مشكلات خود را با پاسخ نما برطرف كنيد.

سرفصل هاي تدريس شده در پكيج 5 روز با حرف آخر

روز اول

  • زيست(جذب مواد در روده)
  • شيمي(تبديل واحد يك ماده)
  • فيزيك(آينه تخت-مدار كيفي)
  • زبان(شرطي ها+رابطه افعال)
  • ديني(توحيد شناسي وقضا و قدر)

روز دوم

  • زيست(پانكراس وديابت)
  • شيمي(محلول ها)
  • رياضي(تركيب توابع)
  • ادبيات(انواع نقش دستوري)
  • زبان(ترتيب صفات+مرجع ضمير)

روز سوم

  • زيست(قلب و نوار قلب)
  • شيمي(تبديل واحد دو ماده)
  • رياضي(ريشه ها و راس تابع درجه)

روز چهارم

  • زيست(گلبول قرمز و كبد)
  • فيزيك(قوانين اوليه مدار)
  • ادبيات(نوع جمله)
  • رياضي(حل نامعادلات و الگو)

روز پنجم

  • زيست (تيروئيد)
  • فيزيك(لوله هاي u شكل)
  • ديني(قيامت و تحليل حديث و آيه)
  • ادبيات(گروه اسمي)
  • عربي(ترجمه)

صحبت هاي انگيزشي

يكي از قسمت هاي مهم براي آموزش يك دانش آموز وجود يك مشاور در كنار دانش آموز است. شما در اين پكيج با صحبت هاي انگيزشي پوريا مظفريان روز خود را شروع خواهيد كرد. در هر 5 روز اول فيلم انگيزشي ببينيد بعد درس را شروع كنيد. تمامي دانش آموزان در مسير كنكور نياز به انگيزه دارن و ما در اين پنج روز براي شما اين مشكل را حل كرديم شما با دريافت اين پكيج از صحبت هاي پوريا مظفريان استفاده كرده و ديگر نگران انگيزه دادن به خود نباشيد.

صحبت هاي رتبه برتر ها انگيزه اي براي دانش آموزان

كنكور يعني استفاده از نكات و تجربه‌هاي افراد موفق ما در خلال تدريس ها صحبت هاي رتبه برتر ها را در مورد هر درس و رتبه و ميزان درصدي كه در اين درس ها گرفته اند را براي شما تهيه كرده ايم تا بدانيد هيچ درصدي با حرف آخر غيرممكن نيست حتي شمايي كه هنوز هيچ درسي را نخوانده ايد. در كنار آموزش هر درس صحبت هاي رتبه برتر هاي همان درس براي شما گنجانده شده تا بدانيد هيچ درصدي با حرف آخر غير ممكن نيست.

تطابق هاي 100 درصدي!!!!!!

هر ساله بعد از كنكور موسسه حرف آخر سوالات حل شده توسط اساتيد در پكيج هاي آموزشي را با سوالات كنكور مورد بررسي قرار داده تا تطابق سوالات موسسه با سوالات كنكور مشخص شود. ما در كنار اين موارد ذكر شده براي شما دانش آموزان تطابق هاي 100 درصد سوالات موسسه را با سوالات كنكور قرار داديم تا بدانيد با ديدن اين پكيج ها مي توانيد مثل رتبه برتر هاي ذكر شده شما هم يكي از رتبه هاي موسسه حرف آخر باشيد.

چرا موسسه حرف آخر

كدام يك از موسسات براي دانش آموز خود ?? ساعت تدريس را به صورت رايگان همراه آزمون (در قالب پكيج 5 روز با حرف آخر) فرستاده تا دانش آموزان با ديدن پكيج به حداقل حد درسي مورد نظر خود برسند. موسسه حرف آخر براي شما دانش آموزان اين امكان را فراهم كرده تا بتوانيد با ديدن اين پكيج با ديد باز تصميم گرفته و در اين شرايط اقتصادي هزينه زيادي را متحمل نشويد

.ويژگي هايي كه در اين پكيج براي شما دانش آموزان جمع آوري شده باعث شده تا دانش آموزان همگام با تلاش خود هدف خود را شناسايي كرده تا براي رسيدن به هدف از بهترين منابع كنكوري استفاده كنند.

به نقل از سايت  رسمي حرف آخر و بر گرفته از مقاله 5 روز با حرف آخر ، پاسخگويي به 20 درصد كنكور